Hoeckse dinsdag
Is dan toch de dag die we hebben gevreesd voor onze eerste werkdag van de nieuwe werkweek in het Hoeckse. En het wordt heet vandaag misschien zelfs wel tropisch gedurende de middag in het Hoeckse. Wat betekend dat we de middag vrezen omdat we dan ook naar buiten gaan in het Hoeckse. Voor de lunch en een welkome onderbreking van de werkdag die we achter ons bureau zitten in het Hoeckse. Want ook al is het op kantoor ook steeds warmer aan het worden we blijven aan het werk in het Hoeckse. En dat ondanks dat we inmiddels soms de druppels over onze rug voelen lopen in het Hoeckse. We lijken nog te moeten wennen aan de hogere temperaturen op onze werkplek in het Hoeckse. En dan te bedenken dat de afgelopen maanden er ook dagen waren dat het koud was in het Hoeckse. Zo koud dat we ons warm moesten aankleden om geen kou te hebben in het Hoeckse. Vandaag zouden we ons het liefst luchtig kleden maar dat tegen de kledingvoorschriften in die er zijn in het Hoeckse. Waarvan de meeste wel ruimte bieden voor de vrouwelijke medewerkers in het Hoeckse. Maar zeer beperkend zijn voor de mannelijke medewerkers die een lange broek dragen in het Hoeckse. Wat ervoor zorgt dat deze medewerkers het warm hebben in de warme kantoren in het Hoeckse. Maar als dit bij een dag blijft dan is er ook voor de mannelijke medewerkers op kantoor in het Hoeckse. Al vrezen zij dat het niet bij een dag zal blijven en het meerdere dagen zullen worden in het Hoeckse. Want de zomer van dit jaar staat voor de deur en dus wordt het nog warmer in het Hoeckse. En dat betekent dat er nog veel dagen zijn waarop het warm kan worden in het Hoeckse. Dus zullen we ons erbij neer moeten leggen dat vandaag de afstap is in het Hoeckse.