Hoeckse vrijdag

Is droog als we wakker worden maar of dat zo zal blijven er is geen pijl op te trekken in het Hoeckse. Waar veel dingen in de handen van moeder natuur zonder dat we er invloed op hebben in het Hoeckse. Zoals we de gewassen zaaien en dan eigenlijk het meeste werk hebben gedaan in het Hoeckse. Want vanaf staat moeder natuur achter het stuur en bepaald wat er groeit in het Hoeckse. Soms proberen we het nog een beetje bij te sturen maar niet altijd met het gewenste resultaat in het Hoeckse. Zo kunnen we soms te veel doen en eigenlijk nooit te weinig in het Hoeckse omdat de natuur het oppakt. En dat is voor sommige best moeilijk te accepteren omdat we nu eenmaal het idee hebben dat we invloed hebben in het Hoeckse. Want anders zouden we het ook gewoon aan de natuur over kunnen laten in het Hoeckse. En ten prooi kunnen vallen aan plagen en plantenziektes die de oogst beïnvloeden in het Hoeckse. Al weten we dat eigenlijk niet zeker omdat we dat eigenlijk nog niet hebben geprobeerd in het Hoeckse, Waar we ervan overtuigd zijn dat ook de natuur maakbaar is door ingrijpen van de inwoners van het Hoeckse. Ook al kennen we de kracht van de natuur uit het verleden lijken we niet van dat idee af te brengen in het Hoeckse. Of dat dit ooit nog eens anders zal zijn in het Hoeckse we weten het antwoord niet op voorhand. En lijken zolang we kunnen het antwoord schuldig te willen blijven in het Hoeckse. Zelf als dat betekent dat we eigenlijk ons hoofd in het zand steken om het niet te zien in het Hoeckse. Zoals we ook de hele dag dachten dat het Hoeckse droog zou blijven en dat de regen ergens anders zou vallen. Alleen bepaalde de natuur anders en hebben we toch ons deel van de regen gehad in het Hoeckse.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *