Hoeckse zaterdag
Is dan toch eerst een meggelmoes van soorten weer om na de middag plaats te maken voor bloeiweer. Tevens is het een uitermate drukke dag want alles moet vandaag worden ingeplent. Was het vroeger zo dat de srv man langs huis kwam nu is het de bezorger van Albert die natuurlijk geen tijd heeft voor een praatje. Nee Albert bezorgd aan huis ook al ben je niet thuis en zo kan het zijn dat de kat van de buren er vandoor is met het overgrote deel van je boodschappen voordat je ze zelf hebt kunnen uitpakken. Op zulke momenten verlang je dan terug naar vroeger toen alles veel service gerichter was. En toen service nog van zelfsprekend betekende dat je persoonlijk en goed geholpen werd. Tegenwoordig bel je met een ding wat je zijn keuzes voorschotelt en net niet de keuze heeft die bij jou probleem hoort. Je bent dan verplicht een verkeerde keuze te maken wat altijd resulteerd in het nogmaals doorlopen van het keuzemenu. Het keuze menu wat je de eerste keer niet kon helpen kan dat natuurlijk ook de tweede keer niet, maar al die tijd krijg je geen medewerker aan de lijn. En dat is beter ook want het fustratie pijl is gedurende de keuze natuurlijk al tot het kookpunt gestegen. Als je dan bereid bent op te geven hoor je in de verte dat je een ongeldige keuze hebt gemaakt en wordt doorverbonden met de eerst beschikbare medewerker. Wat zoiets betekent als wie niet drukken kan moet wachten want dat is wat je veelvuldig mag doen wachten. En dit terwijl iedereen om je heen wel zijn taken voor de zaterdag volgens het lijstje kan afwerken. En dan te bedenken dat ik waarschijnlijk nog wel even moet wachten op een medewerker, die me wel of waarschijnlijk niet kan helpen met mijn probleem. Nu vraag je je misschien af waarmee ik dan zo graag wil worden geholpen. Nu dat is het volgende gisteren is na het legen van de groene bak, mijn bak verdwenen en er staan nu nog alleen maar bakken van anderen. Mijn vraag hoe krijg ik mijn groenebak terug.